اسکای فایل

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

اسکای فایل

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود مقاله درمورد حسابداری و امور مالی در صنعت برق

مقاله درمورد حسابداری و امور مالی در صنعت برق
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120
مقاله درمورد حسابداری و امور مالی در صنعت برق

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد حسابداری و امور مالی در صنعت برق*



مقدمه:

وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم گیران اقتصادی و از ملزومات بی بدیل توسعه و رشد اقتصادی در بخش خصوصی و دولتی است .

صاحبان سهام ، اعتبار دهندگان ، دولت و سرمایه گذاران بالقوه در جهت تصمیم گیری در زمینه های خرید ، فروش ، نگهداری سهام ، اعطای وام ، ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی و سایر تصمیمات مهم اقتصادی به اطلاعات مالی معتبر ، مربوط و قابل فهم نیاز دارند .

اگر چه اطلاعات مالی از منابع مختلف قابل استخراج است ، اما در حال حاضر صورتهای مالی ، هسته اصلی منابع اطلاعات مالی را تشکیل می دهد و بنابر این باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد . تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری به عنوان ضوابط معتبر ، تضمین کیفیت مطلوب صورتهای مالی است . روح حاکم در تدوین استانداردهای حسابداری ایجاد الزاماتی در جهت ارائه شفاف نتایج عملکرد واحدهای اقتصادی در قالب اطلاعات مالی است .

حسابداری مستقل صورتهای مالی ،ارزیابی‌رعایت‌استانداردهای حسابداری

در صورتهای مزبور بوده و اظهار نظر « مقبول » نماد رعایت این استانداردها و در نهایت معیار اعتبار صورتهای مورد اشاره در زمینه اطلاعات مالی می باشد .

بررسی روند اظهار نظر « مقبول » ارائه شده توسط حسابرسان نسبت به صورتهای مالی حدود 2000 شرکت مورد رسیدگی ، طی شش سال گذشته حکایت از این دارد که هر چند طی سالیان اخیر بهبود نسبی در نحوه تهیه صورتهای مالی توسط شرکتها صورت گرفته لکن هنوز تعداد زیادی از شرکتهای مورد بررسی به دلایل زیر موفق به دریافت اظهار نظر « مقبول » نسبت به صورتهای مالی خود نمی گردند:

ـ عدم درک صحیح از نقش و جایگاه امور مالی در شرکت ها و در نتیجه عدم توجه کامل به دانش و تجربه حرفه ای در تعیین اعضای مالی هیأت مدیره و یا مدیران مالی شرکتها.

ـ عدم برخورد و یا پیگیری مناسب مجامع عمومی در خصوص موارد اعلام شده در گزارش حسابرسان مستقل .

ـ وجود سیستم های نا مناسب حسابداری و فقدان سیستم مناسب کنترل‌های داخلی در شرکتها .

انجام دادن یک عمل و حتی خودداری از یک عمل مستلزم تصمیم گیری و لازمه تصمیم گیری ، آگاهی است . برای آگاهی باید اطلاعات موجود در باره موضوع تصمیم را گرد آوری و اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری را انتخاب نمود ، و بر اساس این اطلاعات ، تصمیمات مختلفی را که می توان نسبت به یک موضوع گرفت تعیین و آثار و نتایج هر یک را ارزیابی کرد . در اینصورت تصمیمی که در نهایت گرفته می شود آگاهانه و معقول خواهد بود .


تاریخچه :

بهره برداری بهینه از انرژی ، علی الخصوص انرژی الکتریکی با پیشرفت تمدن همراه بوده و از شاخص های توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نیز در جوامع بشری مصرف انرژی می باشد . نیروی برق به عنوان یکی از انرژی های ثانویه نقش مهمی در زندگی ایفا می نماید زیرا که انرژی الکتریکی در زمان نیاز به راحتی قابل انتقال بوده و به آسانی به صورتهای دیگر انرژی قابل تبدیل می باشد و همچنین باعث آلودگی محیط زیست نشده و به صورت مستمر سهم بیشتری از مصرف نهایی انرژی را به خود اختصاص می دهد . با توجه به نقش ارزنده و سهم صنعت برق و برنامه ریزی و تصمیم گیری نهایی در جهت توسعه و بهبود این صنعت نقش اطلاع رسانی و اهمیت آمار هر چه بیشتر آشکار می گردد.

اکنون بیش از نود سال از تأسیس کارخانه برق شهری در ایران می گذرد و حدودأ سی سال نخست این مدت مؤسسات تولید و توزیع برق کلأ در دست بخش خصوصی بوده نه تنها صاحبان و مدیران آنها درگذشته اند بلکه متأسفانه دفاتر و اسناد مرتب و مدونی در دست نیست در بیشتر موارد حتی یک نکته روشن کننده مطلب هم دشوار بدست می آید .


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود کار آفرینی درباره پروژه نوشابه غیر گازدار

دانلود کارافرینی پروژه نوشابه غیرگازدار
دسته بندی تولیدی
فرمت فایل doc
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
کار آفرینی درباره پروژه نوشابه غیر گازدار

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*کار آفرینی درباره پروژه نوشابه غیر گازدار*

مقدمه

- نوع محصول:

نوع محصول کارخانه عبارتست از انواع نوشابه بدون گاز به صورت آبمیوه جات به غلظت 14-10 درجه بریکس که از کنسانتره به غلظت 70-60 درجه بریکس بازسازی شده و در بطری های نوشابه به ظرفیت 285 سی سی و با درب طشتکی بسته بندی خواهد شد.

بطری مذبور دارای ارتفاع 240 میلیمتر و قطر 57 میلیمتر است و بر روی آن بر چسب مربوطه به ابعاد 80*200 میلیمتر چشبانده خواهد شد.

آبمیوه تولیدی با استفاده از کنسانتره پرتقال، سیب و انگور و به صورت آب این میوه جات تهیه می گردد و در مورد آب پرتقال بر اساس نوع کنسانتره مصرفی تهیه آن تا بریکس 7 نیز معمول است.

- ظرفیت تولیدی و مدت زمان کار کارخانه:

ظرفیت تولید سالانه کارخانه در حدود 2000 تن آبمیوه و معادل 2000000 لیتر است که با توجه به ظرفیت بطری ها و با در نظر گرفتن ضایعات و غیره کلاً در حدود 7 میلیون بطری 285 سی سی آب میوه خواهد شد که شامل موارد زیر است:

نام محصول

تعداد بطری

ظرفیت(سی سی)

ظرفیت(لیتر)

آب پرتقال

3.000.000

285

857.000

آب سیب

2.500.000

285

713.000

آب انگور

1.500.000

285

430.000


مدت زمان کار کارخانه با توجه به تعطیات و غیره عملاً 250 روز کاری و در یک شیفت کار 8 ساعته در نظر گرفته می شود.

به این ترتیب ظرفیت تولید روزانه کارخانه 28000 بطری که معادل 4000 بطری در ساعت و بالاخره 68 بطری در دقیقه می باشد.

- میزان مواد اولیه مورد نیاز کارخانه:

مواد اولیه مورد نیاز کارخانه شامل کنسانتره پرتقال، سیب و انگور، شکر، بطری، کارتن و برچسب مربوطه می باشد.

با توجه به نسبت اختلاط کنسانتره و آب به نسبت یک قسمت کنسانتره و 5 قسمت آب در مورد سیب و انگور و یک قسمت کنسانتره و 6 قسمت آب در مورد کنسانتره پرتقال، عملاً میزان کنسانتره مورد نیاز جهت تولید به شرح زیر است:

ردیف

نام ماده مورد نیاز

مقدار

1

کنسانتره پرتقال

143 تن

2

کنسانتره سیب

143 تن

3

کنسانتره انگور

86 تن

4

شکر بر مبنای 10-5% در صورت مصرف برای آب پرتقال

50 تن

5

بطری 285 سی سی

7 میلیون بطری

6

برچسب

7 میلیون عدد

7

کارتن 24 عددی

300.000عدد

آشنایی جزیی در مورد کار کارخانه

- روش کار و نحوه فرآیند:

عملیات بازسازی یا Reconstitution جهت تولید آبمیوه با فزودن آب به کنسانتره و رساندن بریکس کنسانتره از حدود 65 درجه به 12 درجه انجام می شود و در این سیستم چنانچه کنسانتره در شرایط استاندارد تهیه شده باشد عملاً نیازی به اضافه کردن مواد افزودنی برای بهبود طعم و شیرینی آبمیوه نیست. لیکن با توجه به نوع پرتقال ایران و ترشی مربوطه افزودن شکر به آب پرتقال تا میزان 10% جهت بعبود طعم و مزه قابل انجام است. این عملیات شامل مراحل زیر است:

1-نگهداری کنسانتره مصرفی:

کنسانتره معمولاً در گالن های پلاستیکی 120 کیلوئی به کارخانه تحویل می گردد و از آنجائیکه این بشکه ها معمولاً به کارخانه سازنده کنسانتره برگردانده می شود، لذا کارخانه باید حداقل برای مصرف یک هفته کنسانتره مورد نیاز مجهز به مخازن استیل نگهداری به ظرفیت هر کدام در حدود 4000 لیتر باشد.

2-بازسازی آبمیوه از کنسانتره

در این مرحله کنسانتره با 6-5 برابر خود آب مخلوط و به غلظت مورد نظر می رسد.

این عملیات در دستگاه بازسازی که شامل 2 مخزن استیل است انجام می شود که دو مخزن تحتانی به صورت دو جداره و مجهز به همزن با دور سریع و محزن فوقانی جهت ذخیره آبمیوه بازسازی شده می باشد.

در مخازن تحتانی ابتدا آب وارد شده و گرم می شود و سپس کنسانتره به داخل مخزن پمپ می گردد و عمل اختلاط توسط همزن با دور خیلی سریع انجام می شود. عملیات افزورن و اختلاط شکر به آبمیوه نیز در این مرحله انجام می گیرد.


3-پاستوریزاسیون آبمیوه:

جهت تولید آبمیوه سالم و قابل نگهداری که دارای عمر مفید (SHELF_LIFE) بالا باشد می بایستی با انجام عملیات حرارتی در حداقل زمان ممکن کلیه میکرو ارگانیسم‌های احتمالی در آن را از بین برد که این عمل توسط دستگاه پاستوریزاتور از نوع فلاش FLASH- PASTEURIZER انجام می شود.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق درباره فرش ترکمن

دانلود تحقیق درباره فرش ها و قالی های ترکمن
دسته بندی صنایع دستی
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
تحقیق درباره فرش ترکمن

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره فرش ترکمن*

پیشگفتار:

« فرش در فرهنگ ترکمن ریشه در تاروپود هستی و زندگی ترکمن دارد. فرش ترکمن، زاده‌‌ی ذهن خلاق و اندیشه‌ی جستجوگر و دستهای آفریننده‌ی مادر است. مادر، با زبان دل و با دست‌های هنرمندش، فرش را زمینه و جلوه‌گر اندیشه‌اش کرد و با هر گره تمامی احساس و عاطفه و عشق مادرانه‌اش را به دخترش و به مردم ترکمن هدیه کرد. و در پایان برای زینت بخشیدن به قالی و اثبات حضور همیشگی خود در میان جلوه‌های گوناگون بافته‌اش، اثری از انگشتان خسته و خون‌بارش را بعنوان نمادی بنام گلین بارقاق به یادگار گذاشت. مادر، زندگی‌اش را به قالی بخشید و ذره‌ذره‌ی جسم و روحش را بر تاروپود قالی گره می‌زد. او، در تلاطم همیشگی زندگی‌اش، برای زینت‌بخشیدن به آلاچیق، نواری بافت؛ اما چه نقشی را می‌بایست به آن می‌نهاد و چگونه می‌توانست آنرا بیاراید؟

شاید اگر کاروانی را که خنچه‌های عروسی دختر دلبندش را در سراب حمل می‌کردند نقش این نوار می‌کرد- که چنین هم کرد- زیبا بود اما سراب را چگونه می‌توانست بنمایاند. بی‌تاب و بی‌آرام و در شور همیشگی خود، تصویر همان کاروان را در آینه‌ی خیالش نقش کرد، که صدای زنگ‌های آن چونان انفجار الهامی بر اندیشه‌‌اش طنین افکند. مادر، میراثش را به همه‌ی عشق و مهر و احساس نهفته در آن، برای دخترانش به یادگار نهاد. که دختران امروز، مادران فردایند. اما دریغا! بافندگانی که سختی معیشت ناگزیرشان کرد تا برای بدست آوردن لقمه‌ی نان ببافند و سریع‌تر ببفاند، بدون در نظرگرفتن کیفیت طرح و نقش و رنگ و بی‌آنکه بدانند نام آگاهانه با دست خود میراث گرانبهای مادر را در زیر خروارها خاکستر فراموش دفن می‌کند. چشمانشان را بستند تا چشمان غمزده و نگران مادر را نبینند. طرح‌ها درهم سخت؛ اصالت گم شده؛ رنگها سست و بی‌دوام شد. کسی باید باشد تا آن همه‌ی خوابی، آن همه شور و شیفتگی آن همه تکاپوی آگاهانه و از سرهوشیاری و آن همه رمزوراز خفته در هر نماد و آذین را حرمت نهند و پاس دارد. در این میان دل سوخته‌ی عاشق که خود از میان همه‌ی مردم و فرهنگ برخاسته، سعی دارد که فریاد دردآلود فرش ترکمن را به گوش هراهل دردی برساند، تا شاید از آن میان یکی کارگر افتد. درحال حاضر هنر قوی در حال از دست دادن خصلتهای خویش است و فرش از این مقوله جدا نیست. درنتیجه نه تنها ظرافت نقشها بلکه زیبایی رنگها هم آسیب خواهند دید.

هنگامی که فرشهای آسیای مرکزی، درمیان مردم شهرهای وین، برلن، پاریس، یا لندن - که در تجمل غوطه‌ورند - رواج یافت و مدشد هجوم خریداران اروپایی به دورترین بازارها و روستاهای دست‌نخورده و حتی اردوگاها‌ چادرنشینان آغاز شد. در نتیجه. بومیان این مناطق که فریفته‌ی پول خریداران شده‌بودند، فرشهایی را که از قیمت واقعی آنها اطلاع نداشتند، به فروش رساندند و بدین نحو مناطق زندگی آنان، گزیده‌ترین، گرانبهاترین، و پرمایه‌ترین فرآورده‌های خود را از دست داده و به دنبال خارج‌شدن این آثار، امکان بافت و تهیه‌ی نمونه‌های مشابه آنها از بین رفت. هم‌اکنون بافندگان اینگونه فرشها، برا ثر اغوای سود بیشتر و آنی‌تر توجه به این وظیفه و حرفه‌ی خانوادگی را از دست داده‌اند و فرشهایی ارائه می‌کنند که باکار کم ‌ظاهری چشم گیرد و دلپذیر دارد. امروز ایران، قفقاز و ترکستان شاهد فرشهایی هستیم که فاید کیفیت هنری هستند.»

لالایی قالی‌باف ترکمن

آبادان بر بلندی نشسته می‌خواند

و به افتخار ترکمن قالی می‌بافد

برکوهپایه‌ها، ردپای گور خزان

و در خانه‌ی کوچک‌ترین برادر،

گلی قرمز بر قالی!

لالایی، لالایی

لالاکن، فرزند دلبندم

گل من، گلی که ماهی یک قالی می‌بافد،

و کناره‌ی قالی‌اش، جای ده سرانگشت اوست،

در میان گلها، به لاله می‌ماند

به قرمزدانه می‌ماند

لالایی، لالایی

لالاکن فرزند دلبندم

تاریخچه فرش

سابقه فرش را در جهان می‌توان به آغاز تمدن در جوامع بشری مربوط دانست از آن زمان که انسان دانست روی زمین سرد و پراز خاک و حشره نمی‌تواند زندگی کند و شروع به استفاده از پوست و سپس پشمهای درهم‌شده جانوران اطراف محیط‌زیست خود کرد، انواع اولیه فرش بی‌تردید کیفیتی شبیه به نمد و یا تولیدات ابتدایی نساجی داشته‌است ولی بهرحال از آنجاکه از بافته‌های اولیه فرش به دلیل کیفیت غیرقابل دوام آن نمونه‌هایی دردست نیست هیچیک از حدسیات و تئوریها و استدلالات مورخان و محققان نتوانسته‌است زمانی دقیق برای تهیه اولین نوع از این پدیده زیبای انسانی را تعیین نماید.

بی‌شک ایرانیان نیز نمی‌توانند ادعای تولید اولین فرشهای دستباف را داشته‌باشند ولی شواهد و مدراک تاریخی و بخصوص کشف قالی پازیریک سهم اعظم در خلق و تولید این هنر گرانبها را از آن ایرانیان می‌سازد.

در اشعار همراز« ارابه‌های ایرانی که با فرشهای ارغوانی پوشیده شده» یاد می‌شود. گزنفون به هنگام ثبت جنگهای ایران اشاراتی دارد دال براینکه« ایرانیان زیر بسترهای خود از فرشهای نرمی استفاده می‌کرده‌اند» در کتاب آناباسیس از فرشی صحبت می‌شود که ارزش آن معادل 10 مینائوس(واحد پول یونان) برابر 38 پوند نقره بوده‌است.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق درباره فرآیند تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی

دانلود تحقیق درباره فرایند تولید کنسرو رب گوجه فرنگی
دسته بندی تولیدی
فرمت فایل doc
حجم فایل 2247 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 228
تحقیق درباره فرآیند تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره فرآیند تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی*


پیشگفتار:

از ابتدای قرن اخیر تاکنون کنسروسازی صنعتی همواره به عنوان یکی از مهمترین روشهای نگهداری، تبدیل و عرضه مواد غذایی در تمام دنیا مطرح بوده و به احتمال بسیار زیاد در آینده این موقعیت خود را حفظ خواهد نمود علیرغم این واقعیت و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود یکصد و پنجاه کارخانه کنسروسازی در کشور مشغول تولید فرآورده های مختلف کنسرو می باشند و با عنایت به گسترش رشته های علوم و صنایع غذائی در دانشگاههای بزرگ کشور تاکنون هیچ مجموعه کاملی در این زمینه به رشته تحریر در نیامده و کتاب موجود هم بیشتر برگردان کتابهای خارجی هستند که یا در دسته عموم نیستند یا فهم و درک آنها مشکل است و یا پراکندگی مطالب در آنها موجب شده که هیچ یک نتوانند به عنوان کتاب درس این رشته معرفی گردند.

مطالب موجود در این پایان نامه به طور عمده بر اساس سر فصلهای کتابهای مختلف صنایع غذائی در دوره های کارشناسی علوم و صنایع غذائی و به منظور معرفی ابعاد مورد نظر به دانشجویان عزیز و پژوهشگران جوان تدوین شده و در تهیه آن از مطالب آموزشی دوره ای کارشناسی ارشد رشته علوم و صنایع غذائی و کتب و مقالات علمی فراوانی که پاره ای از آنها در فهرست منابع درج گردیده است.

مقدمه:

منشاء اکثر فنون نگهداری مواد غذائی که امروزه در صنعت کاربرد دارد به قبل از تاریخ و زمانی که بشر به فکر حفظ غذا برای مواقع قحطی یا بهبود قابلیت خوراکی غذا برآمد برمی گردد. از زمانهای بسیار قدیم بشر پس از برداشت محصول گیاهان مفید بفکر نگهداری محصولات برداشت شده برای روزهای خارج از فصل برداشت بوده تا بتواند به مواد غذائی دسترسی داشته باشد. برای این منظور اولین روشی که انجام می داده خشک کردن مواد غذائی در آفتاب بوده است. البته این روش را بشر از طبیعت آموخته که می توان بوسیلة خشک کردن موادغذائی را نگهداری نمود.

بعد از این روش استفاده از دود دادن نیز مورد استفاده قرار گرفته است و در مناطقی هم که نور خورشید کافی نبوه از آتش استفاده می شده است. بعدها روش نمک زدن را در مورد گوشت بکار برده اند و بیشتر گوشت ماهی را به وسیله نمک زدن نگهداری می کرده اند.

نقل شده است که سپاهان چنگیز در مواقع جنگ با خود صفحات بسیار نازک گوشت خشک کرده را حمل و از آن در تجدید قوا استفاده می کرده اند.

احتمالاً از زمانی که بشر پخت غذا را آموخته با فساد مواد غذائی هم روبرو شده سات و همین امر شاید باعث شده که به فکر جلوگیری از فساد موادغذائی و روشهای صحیح نگهداری آن باشد روشهای نگهدای بوسیلة روغن شاید بعد از مرحلة‌ نمک زدن باشد از روغن و نمک جهت جلوگیری از فساد و نگهداری گوشت استفاده می شده است این روش در بعضی از نقاط هنوز هم انجام می شود و اصطلاحاً روش قورمه نام دارد.

عادات و سننن و طریقه زندگی عشایر که درحال ییلاق و قشلاق هستند ایجاب می کند که این روش مورد استفاده قرار گیرد.

این روشها ادامه داشتند تا قرن هفدهم میلادی که نیکلا آپرت Nicola Appert که او را پدر کنسرو می شناسند طریقه نگهداری مواد غذائی در طرف سربسته را کشف کرد.

و نتایج تحقیقات خود را بصورت زیر خلاصه نمود.

1) مواد غذائی را باید در داخل ظروف شیشه ای و یا فلزی مسدود نمایند.

2) مسدود کردن در شیشه باید با دقت بسیار انجام گیرد.

3) مواد غذائی مسدود شده در داخل ظروف کاملاً سربسته را باید مدتهای کوتاه و یا زیاد در آب جوش عقیم نمود.

4) مواد غذائی عقیم شده را باید بعد از مدت مشخص از آب جوش خارج و سرد نمود.

روش آپرت به تدریج توسعه یافت و تکمیل شدو آهن سفید جانشین شیشه شد.

در سال 1814 آلبرت به لندن مسافرت نمود و در آنجا آشپزخانه بزرگی را مشاهده نمود که کمتر استفاده می شود و از بخار آب برای تهیه غذا استفاده می نمایند. در این موقع به فکر استفاده از اتوکلاو در عقیم کردن موادغذائی افتاد نتجه کار آپرت کاملاً رضایت بخش بود و انواع مختلف کنسرو و میوه و گوشت را تهیه و به بازار عرضه نمود.

در سال 1847 بحران بزرگی مواد غذائی را در فرانسه فراگرفت و اکثر قوطی های کنسرو فاسد گردیدند نتیجه این رشد که در سال 1850 شیمی دان فرانسوی بنام Favre پیشنهاد کرد که به جای عقیم نمودن بوسیلة آب جوش آن را در حمام آب نمک عقیم نمایند و در نتیجه نقطه جوش بیش از 100 درجه سانتی گراد خواهد بود.

در سال 1851 جانشین Appert به نام Chevallie Appert پیشنهاد کرد که به جای آب نمک بهتر است عمل حرارت دادن و عقیم نمودن را در داخل اتوکلاو انجام دهند و در سال 1852 با استفاده از فشارسنج ایده خود را به مرحله اجرا درآورد.

در سال 1851 Appert فوت نمود بدون اینکه دیناری برای کفن و دفن خود به جای گذاشته باشد ولی از نتایج شگفت انگیز اختراعش بی نهایت خوشحال بوده بعلت فداکاریهای Appert او را پدر کنسرو می نامند و نگهداری موادغذائی را به وسیلة‌ حرارت Appertisation و آمریکا و انگلستان Appertising می نامند.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت کارآفرینی سازمانی

عنوان دانلود پاورپوینت کارآفرینی سازمانی دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 42 در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی سازمانی پرداخته ایم این فایل شامل بخشهای زیر است تعریف کارآفرینی سازمانی ضرورت کارآفرینی در سازمان تفاوتهای کارکردی کارآفرین سازمانی با کارآفرین مستقل موانع و محدودیت ها برای کارآفرینی سازمانی مدل تعاملی کار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
دانلود پاورپوینت کارآفرینی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت کارآفرینی سازمانی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 42

در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی سازمانی در حجم 42 اسلاید با توضیحات کامل پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

تعریف کارآفرینی سازمانی

ضرورت کارآفرینی در سازمان

تفاوتهای کارکردی کارآفرین سازمانی با کارآفرین مستقل

موانع و محدودیت ها برای کارآفرینی سازمانی

مدل تعاملی کارآفرین سازمانی

روشهای توسعه کارآفرینی سازمانی

ویژگیهای مورد انتظار از مدیر در کارآفرینی سازمانی

فرآیند ایجاد کارآفرینی درون سازمانی در سازمان

اهمیت کارآفرینی سازمانی در ایران

مزایای سازمانی کارآفرینی سازمانی

مراحل کلی انجام کار

مدلهای کارآفرینی درون سازمانی

مدلهای کارآفرینی درون سازمانی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک

عنوان دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 22 در این فایل به صورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی استراتژیک پرداخته ایم این فایل شامل موارد زیر است کارآفرینی استراتژیک چیست؟ کارافرینیمدیریت استراتژیک چهارچوب کارآفرینانه کارافرینیمدیریت استراتژیک فرصت جویی و مزیت جویی چالشهای کارآفرینی استراتژیک تفا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 288 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 22

در این فایل به صورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی استراتژیک پرداخته ایم. این فایل شامل موارد زیر است:

کارآفرینی استراتژیک چیست؟

کارافرینی-مدیریت استراتژیک

چهارچوب کارآفرینانه

کارافرینی-مدیریت استراتژیک

فرصت جویی و مزیت جویی

چالشهای کارآفرینی استراتژیک

تفاوتهای مدیریت استراتژیک و کارآفرینی

یکپارچه سازی کارافرینی و مدیریت استراتژیک

کارآفرینی استراتژیک

نوآوری همکارانه مبتنی بر اعتماد

دیدگاههای نظری پیوند دهنده

تئوری شبکه

تئوری یادگیری

نظریه مبتنی بر منابع

نظریه انتخابهای حقیقی

محیط کسب و کار در قرن 21


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها

عنوان دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 28 اسلاید دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت خط مشی گذاری اصول و مبانی مدیریت و سازمان این فایل در زمینه فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی مدیریت خط مشی گذار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 284 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت خط مشی گذاری- اصول و مبانی مدیریت و سازمان.

این فایل در زمینه " فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت خط مشی گذاری- اصول و مبانی مدیریت و سازمان ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی در دو سطح سازمان وجود دارد

نقش فرهنگ سازمانی( استیفن پی.رابینز)

دو نقش عمده فرهنگ در سازمان(ریچارد ال.دفت)

کار کردهای (وظایف)فرهنگ سازمانی(دکتر رضائیان)

ویژگی های فرهنگ سازمانی

عوامل مؤثر در ایجاد فرهنگ محرک خلاقیت و نوآوری:

عوامل تشکیل‌دهندۀ فرهنگ سازمان

شیوۀ شکل گیری فرهنگ سازمان

شیوۀ پیدایش وشکل گیری فرهنگ سازما نی

فرایند جامعه پذیری

انواع فرهنگ

رابطه محیط و استراتژی با فرهنگ سازمانی

عوامل حفظ فرهنگ قوی سازمانی

شیوۀ تغییردادن فرهنگ سازمانی

تأثیرات فرهنگی بر رفتار سازمانی

اثرات فرهنگ سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی

نتیجه


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت صندوق زمین و ساختمان

عنوان دانلود پاورپوینت صندوق زمین و ساختمان دسته مدیریت مالی( سازمانها و نهادهای پولی و مالی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 16 اسلاید مقدمه صندوق زمین و ساختمان از مصادیق نهادهای مالی موضوع بند 21 ماده یک قانون بازار اوراق بهادار است که با دریافت مجوز تأسیس از سازمان بورس و اوراق بهادار(سبا) و تحت نظارت همین سازمان فعالیت می‌نماید هدف از تشکیل ا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 318 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت صندوق زمین و ساختمان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت صندوق زمین و ساختمان

دسته: مدیریت مالی( سازمانها و نهادهای پولی و مالی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

مقدمه: صندوق زمین و ساختمان از مصادیق نهادهای مالی موضوع بند 21 ماده یک قانون بازار اوراق بهادار است که با دریافت مجوز تأسیس از سازمان بورس و اوراق بهادار(سبا) و تحت نظارت همین سازمان فعالیت می‌نماید. هدف از تشکیل این صندوق، جمع‌آوری وجوه از سرمایه‌گذاران و اختصاص آن به ساخت پروژة ‌ساختمانی مشخص است. واحدهای ساختمانی یادشده در پایان عمر صندوق(ویا طی دوره فعالیت صندوق بصورت پیش‌فروش) به فروش می‌روند و در نهایت عواید ناشی از این فعالیت بین دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری در پایان عمر صندوق تقسیم می‌شود

در این پاورپوینت به تحلیل و بررسی جامع صندوق زمین و ساختمان پرداخته شده است. تعدادی از پخش های این فایل عبارت اند از:

فرایند کلی عملکرد صندوق زمین و ساختمان

ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در صندوق

نقش سازمان بورس و اوراق بهادار،وزارت امور اقتصادی و دارائی و وزارت مسکن و شهرسازی در تاسیس و فعالیت های صندوق زمین و ساختمان

ارکان صندوق زمین و ساختمان

نحوة سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها

اولین عرضة عمومی

مراحل افزایش سرمایه

هزینه‌های صندوق

ارزش‌گذاری واحدهای سرمایه‌گذاری

محاسبه خالص ارزش هر واحد سرمایه گذاری

فرایند فروش دارائی های صندوق

کارمزد ارکان صندوق

شرایط مراحل تصفیه وانحلال فعالیت صندوق


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانها سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز

عنوان دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانها سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید24 اسلاید دسته اصول و مبانی مدیریت تئوری های مدیریت پیشرفته طراحی اسلایدهای بسیار زیبا این فایل در زمینه سازمانهاسیستمهای عقلایی، طبیعی و باز بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای اصول و مبانی مدیریت و تئوری های مدیر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت (اسلاید) سازمانها سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:24 اسلاید

دسته: اصول و مبانی مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " سازمانها:سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای اصول و مبانی مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته ، ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

سطوح نظریات سازمانی

دلایل اهمیت سازمانها

اثرات منفی سازمانها

وجوه افتراق و اشتراک سازمانها

ارکان سازمان

ساختار اجتماعی

شرکت کنندگان، اهداف، فناوری، محیط

تعریف مفهوم سازمان بر اساس دیدگاه عقلایی

بررسی سازمانها به عنوان سیستمهای عقلایی

مکاتب منتخب در فرایند سیستمهای عقلایی

تعریف مفهوم سازمان بر اساس دیدگاه سیستم طبیعی

مکاتب منتخب در دیدگاه سیستم طبیعی

دو تفاوت ساختار عقلایی و ساختار ارگانیک (طبیعی)

سازمان به عنوان سیستمهای باز

مکاتب منتخب در دیدگاه سیستمهای باز

ترکیب نگرشها

مدل ساخت گرایی اتزیونی

مدل اقتضایی لارنس و لورش

مدل سطوح تامپسون

بررسی انواع سیستمهای عقلایی

سیستم عقلایی بسته

سیستم طبیعی بسته

مدلهای سیستم عقلایی باز


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت سلامتی و ایمنی کارکنان

عنوان دانلود پاورپوینت سلامتی و ایمنی کارکنان دسته مدیریت ( مدیریت منابع انسانی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید21 اسلاید این فایل در زمینه سلامتی و ایمنی کارکنان بوده و شامل بخشهای زیر است بهداشت و ایمنی کارکنان کلیات اهمیت موضوع بهداشت و ایمنی کارکنان خلاصه ای از قانون ایمنی کار علل حوادث اعمال نا سالم شیوه جلوگیری از
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 236 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
دانلود پاورپوینت سلامتی و ایمنی کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت سلامتی و ایمنی کارکنان

دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:21 اسلاید

این فایل در زمینه سلامتی و ایمنی کارکنان بوده و شامل بخشهای زیر است:

بهداشت و ایمنی کارکنان : کلیات

اهمیت موضوع بهداشت و ایمنی کارکنان

خلاصه ای از قانون ایمنی کار

علل حوادث

اعمال نا سالم

شیوه جلوگیری از حوادث

بهداشت کارکنان : مسایل و راه حل ها

برای جلوگیری از این نوع تنش یا فشار روانی (فرو ماندن) چه باید کرد؟

آزبست و قرار گرفتن در معرض این ماده

مساله های ناشی از کار با رایانه و شیوه های پرهیز از آنها

بیماری ایدز در محل کار

سیگار کشیدن در محل کار

برخورد با خشونت در محل کار


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت (اسلاید) سرمایه فکری و اجتماعی

عنوان دانلود پاورپوینت (اسلاید) سرمایه فکری و اجتماعی دسته مدیریت ( مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 23 اسلاید این فایل در 23 اسلاید در زمینه سرمایه فکری – اجتماعی طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس(ارائه کلاسی) برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 594 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود پاورپوینت (اسلاید) سرمایه فکری و اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت (اسلاید) سرمایه فکری و اجتماعی

دسته: مدیریت ( مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

این فایل در 23 اسلاید در زمینه " سرمایه فکری – اجتماعی" طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس(ارائه کلاسی) برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

سرمایه

مفهوم سرمایه فکری

عناصر سرمایه فکری

سرمایه انسانی

سرمایه ساختاری

سرمایه رابطه ای

مدیریت دانش و انواع دانش

سرمایه انسانی در سازمانها

فعالیت مدیریت منابع انسانی برای انواع ذخایر انسانی

طبقه بندی سرمایه فکری

سرمایه انسانی بعنوان یک منبع مزیت رقابتی

ابعاد مدیریت با مشارکت بالا

مفهوم سرمایه اجتماعی

عنصر شناختی

مدلهای سرمایه انسانی

مدلهای سرمایه انسانی

مدل سیستماتیک سرمایه انسانی

عوامل مورد نیاز برای موفقیت سازمان

مدل مفهومی ارتباط بین عناصر

رابطه سرمایه انسانی با عملکرد سازمان


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان

عنوان دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید37 اسلاید این فایل در زمینه سبک های ارتباطی در سازمان بوده که در 37 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار ساز
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 586 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:37 اسلاید

این فایل در زمینه" سبک های ارتباطی در سازمان " بوده که در 37 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

مقدمه

تعریف سبک و شیوه ارتباطی

ویژگی های سبک و شیوه ارتباطی

عوامل کلی یک سبک و شیوه ارتباطی

اثر بخشی سبک های ارتباطی

شش سبک و شیوه ارتباطی در چارچوب سازمانی

سبک کنترلی

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک کنترلی

آثار و پیامدهای مثبت سبک کنترلی

آثار و پیامدهای منفی سبک کنترلی

سبک برابری (تساوی)

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک برابری

آثار و پیامدهای مثبت سبک برابری

آثار و پیامدهای منفی سبک برابری

سبک ساختاری

ویژگی های سبک ساختاری

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک ساختاری

آثار و پیامدهای مثبت سبک ساختاری

آثار و پیامدهای منفی سبک ساختاری

سبک پویا

ویژگی های سبک پویا

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک پویا

آثار و پیامدهای مثبت سبک پویا

آثار و پیامدهای منفی سبک پویا

سبک تفویضی

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک تفویضی

آثار و پیامدهای مثبت سبک تفویضی

آثار و پیامدهای منفی سبک تفویضی

سبک اجتناب

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک اجتناب

آثار و پیامدهای مثبت سبک اجتناب

آثار و پیامدهای منفی سبک اجتناب

جهت و جریان شش سبک ارتباطی در سازمان

طیف (پیوستار) سبک های ارتباطی

پنجره جوهری و سبک های ارتباطی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانهای یادگیرنده

عنوان دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانهای یادگیرنده دسته مدیریت (مدیریت عمومی مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت تئوری های مدیریت پیشرفته) فرمت پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید 14 اسلاید این فایل در 14 اسلاید با عنوان « سازمانهای یادگیرنده » می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) برای درسهای مدیریت ع
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1789 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانهای یادگیرنده

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانهای یادگیرنده

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

این فایل در 14 اسلاید با عنوان « سازمانهای یادگیرنده » می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) برای درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف یادگیری

تعریف سازمان یادگیرنده

منابع ومتون یادگیری سازمانی

مقدمات وشرایط لازم برای یادگیری سازمانی

اصول سازمان یادگیرنده از دیدگاه پیتر سنگه

حلقه های یادگیری در سازمان یادگیرنده

ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده

یاد گیری در سازمان

مخاطرات سازمانهایی که نگرش ودیدگاههای سازمانهای یادگیرنده را بکار نمی گیرند از دیدگاه مایکل پرن

نقش سازمان یادگیرنده

موانع فرهنگی ایجاد سازمان یادگیرنده

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت (اسلاید) ساختار اجتماعی سازمان

عنوان دانلود پاورپوینت (اسلاید)ساختار اجتماعی سازمان فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید33 اسلاید دسته اصول و مبانی مدیریت تئوری های مدیریت پیشرفته طراحی اسلایدهای بسیار زیبا این فایل در زمینه ساختار اجتماعی سازمان بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای اصول و مبانی مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته ، ارائه شده و مورد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 306 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
دانلود پاورپوینت (اسلاید) ساختار اجتماعی سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت (اسلاید)ساختار اجتماعی سازمان

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:33 اسلاید

دسته: اصول و مبانی مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " ساختار اجتماعی سازمان " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای اصول و مبانی مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته ، ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تفکیک دوایر و انسجام سازمانی

ساختار اجتماعی سازمان چیست؟

مولفه های مهم در تعریف ساختار اجتماعی

انواع ساختار سازمان

ابعاد ساختار اجتماعی سازمان

شاخص های تعیین پیچیدگی

شاخص های میزان تمرکز و عدم تمرکز

شاخص های تعیین رسمیت در یک سازمان

شاخص تعیین حیطه نظارت

مدلهای پویای ساختار اجتماعی

چرخه حیات سازمان

مراحل رشد در سازمانهای نوپا

سازماندهی بر مبنای الگوی پنج وجهی مینزبرگ

بخشهای مدل پنجگانه مینزبرگ

انواع ساختار سازمان از نظر مینزبرگ

ساختار ساده

مزایای ساختار ساده

معایب ساختار ساده

کاربرد ساختار ساده

ویژگیها و کاربرد بوروکراسی ماشینی

مزایا و معایب بوروکراسی ماشینی

ویژگیها وکاربرد ساختار بروکراسی حرفه ای

مزایا و معایب ساختار بروکراسی حرفه ای

ویژگیها و کاربرد ساختار چند بخشی

مزایای ساختار چند بخشی

معایب ساختار چند بخشی

ویژگیها وکاربرد ادهو کراسی

مزایای ساختار ادهو کراسی

معایب ساختار ادهوکراسی

مکانیزم های هماهنگی در سازمان از نظر مینزبرگ

فهرست منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت رهبری و ارتباطات سازمانی

عنوان دانلود پاورپوینت رهبری و ارتباطات سازمانی دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید16 اسلاید این فایل در زمینه رهبری و ارتباطات سازمانی بوده که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت رهبری و ارتباطات سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت رهبری و ارتباطات سازمانی

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:16 اسلاید

این فایل در زمینه" رهبری و ارتباطات سازمانی" بوده که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

مقدمه

رهبران خودظهور و رهبران رسمی سازمان

سه وظیفه رهبران خود ظهور

ویژگی رهبران از نظر استاگدیل

رهبران خودظهور و رهبران رسمی سازمان

وظایف ارتباطی رهبران سازمان

تجزیه و تحلیل تاثیر رهبری

فرایند رهبری و اثرگذاری ارتباطات سازمانی

ابعاد مختلف رفتار رهبری

متغییرهای موقعیتی موثر بر اثربخشی رهبری

اهمیت وجود پیروان برای ارتباطات رهبری


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت