اسکای فایل

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

اسکای فایل

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود دانلود پاورپوینت روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک

عنوان دانلود پاورپوینت روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک دسته مدیریت (مدیرت بازاریابی مدیریت استراتژیک مدیرت اجرایی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 23 اسلاید این فایل در زمینه روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است شرایط خاص صنایع
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 499 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود پاورپوینت روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی- مدیریت استراتژیک- مدیرت اجرایی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید 23 اسلاید

این فایل در زمینه " روند توسعه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

شرایط خاص صنایع و شرکت‌های داخلی

مدل‌های نسل اول برنامه‌ریزی استراتژیک

شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت مدل‌ تدوین استراتژی برای شرکت‌های ایرانی

سنجش مدل‌های نسل اول در قبال عوامل کلیدی موفقیت

سنجش مدل‌های نسل اول در قبال عوامل کلیدی موفقیت

مدل مطلوب برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‌های ایرانی

مدل ‌CMS

مدل مطلوب برنامه‌ریزی استراتژیک

نقشه راهنمای مدل ‌CMS

مراحل مدل ‌CMS در برنامه‌ریزی استراتژیک

مراحل مدل ‌CMS در برنامه‌ریزی استراتژیک

سوابق اجرای مدل CMS در شرکت‌های ایرانی

تغییر شرایط

مدل‌های نسل دوم برنامه‌ریزی استراتژیک

شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت مدل‌ تدوین

استراتژی برای شرکت‌های ایرانی

سنجش مدل‌های نسل دوم در قبال فاکتورهای بحرانی موفقیت

شرایط و محیط سازمان‌های داخل کشور در آن زمان

مدل جدید ‌HCMS ابزاری قدرتمند برای برنامه‌ریزی استراتژیک

نقشه راهنما (Road Map) مدل ‌HCMS ابزاری قدرتمند برای مدیریت استراتژیک

سوابق اجرای مدل HCMS در شرکت‌های ایرانی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب

عنوان دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب دسته مدیریت (مدیرت بازاریابیمدیریت رفتار سازمانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 32 اسلاید این فایل در زمینه طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است یک ای
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 649 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب

دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی-مدیریت رفتار سازمانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید 32 اسلاید

این فایل در زمینه "طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

یک ایده یا ایده های متعدد؟

ایده اصلی

چگونه انجام می شود؟

شیوه انجام

زمان جلسه:

مراحل طوفان فکری

خلاقیت (creativity)- قواعد و تکنیکها

محدود کردن تعداد ایده ها

دسته بندی (categorizing) و ترکیب (combining)

رأی گیری (Voting)

رای گیری چندگزینه ای

رای گیری چندگزینه ای

درجه بندی

ارتباط ایده ها با اهداف

ساختاردهی به ایده ها

ساختاردهی بالا-به-پائین

ساختاردهی پائین-به-بالا

از ویژگی گزینه ها تا اهداف

ارزیابی و انتخاب- AHP

جمع بندی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی با توجه به سبک یادگیری دانش آموزان پایه دوم راهنمایی

حال با توجه به این مطالب به نظر میرسد به منظور در گیر کردن و ادامه شرکت دانش آموزان در فرایند یادگیری و فراگیری هر چه بیشتر مطالب توسط آنها ، فهم ترجیحات، سبک یادگیری و سبک شناختی هر یک از آنها بسیار مؤثر است
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی با توجه به سبک یادگیری دانش آموزان پایه دوم راهنمایی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

حال با توجه به این مطالب به نظر میرسد به منظور در گیر کردن و ادامه شرکت دانش آموزان در فرایند یادگیری و فراگیری هر چه بیشتر مطالب توسط آنها ، فهم ترجیحات، سبک یادگیری و سبک شناختی هر یک از آنها بسیار مؤثر است.بنابر این سازگار کردن روشهای آموزشی دانش آموزان با سبک های یادگیری آنها بسیار سودمند است. این امر مستلزم این است که در ابتدا سبک ها ی یادگیری آنها را شناسایی کنیم. هدف اصلی این پژوهش نیز شناسایی نقش رویکردهای یادگیری در میزان اثربخشی روش یادگیری مشارکتی در درس ریاضی است.

فهرست مطالب

فصل اولکلیات.. 1

مقدمه.. 2

بیان مساله.. 3

فرضیه های پژوهش.. 4

سوالات تحقیق.. 4

مراحل اجرای طرح.. 5

فصل دومادبیات تحقیق.. 6

نظریه اندیشمندان.. 7

تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع.. 12

منابع 16


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود ساخت درب هوشمند با AVR

امروزه تکنولوژی الکترونیک در تمام قسمت های زندگی بشر نقش دارد بطوری که اگر آن را از زندگی حذف کنیم
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 3578 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88
ساخت درب هوشمند با AVR

فروشنده فایل

کد کاربری 15

امروزه تکنولوژی الکترونیک در تمام قسمت های زندگی بشر نقش دارد بطوری که اگر آن را از زندگی حذف کنیم دچار مشکلات فراوانی می شویم . مدار زیر قسمت کنترل و فرمان یک درب هوشمند است.این مدار از دو سنسور گیرنده و فرستنده مادون قرمز ،یک آی سی ومدارات تولید پالس تشکیل شده است.نحوه کار مدار به این شکل است که یک مدار آستابل که از یک آی سی تایمر 555 ساخته شده است پالس هایی را با فرکانس قابل تنظیم به مدار فرستنده مادون قرمز می فرستد . و فرستنده نیز امواج مادون قرمز را تا فاصله ای خاص می فرستد که به محض

بر خورد با مانع امواج مادون قرمز برگشت می کند وگیرنده آن را دریافت می کند.لازم به ذکر است که فرکانس این امواج ارسالی بوسیله فرستنده باید با فرکانس گیرنده همسان باشد تا از فیلتر داخلی گیرنده عبور کند.در غیر اینصورت بوسیله ی گیرنده قابل در یافت نیست .

گیرنده که فعال به صفر است ،با صفر کردن پایه ی آی سی ،آن را متوجه یک جسم می کند و

آی سی نیز دستور یک شدن پایه ی متصل به رله را می دهد و رله نیز موتور را به کار انداخته ودرب باز می شود .بعد از مدتی حدود 10 ثانیه درب دوباره شروع به بسته شدن می کند.البته در تمامی این مدت مدا ر فرستنده و گیرنده در حال ارسال و دریافت امواج مادون قرمز هستند .و اگر در همین زمان هم جسم دیگری دیده شود درب برای 10 ثانیه ی دیگر باز می ماند.

برای پوشش دادن کل عرض مسیر مورد نظر با امواج مادون قرمز اول لازم است که از گیرنده های ترانزیستوری استفاده شود و دوم هم اینکه باید از یک عدسی مقعر برای پراکنده کردن امواج استفاده کرد.

فهرست مطالب

چکیده ........................................................................................................1

تاریخچه ومقدمه..........................................................................................2

انواع میکروپروسسورها.............................................................................. 4

مقدمه..........................................................................................................6

مختصری راجع به AVR ............................................................................9

خصوصیات Atmega16 ...........................................................................13

ترکیب پایه ها............................................................................................15

فیوز بیت ها................................................................................................16

پورت B ....................................................................................................19

پورت ……………….…………………………………………C 21

پورت …..………………………………………………….….. D23

شماتیک آی سی.........................................................................................26

مادون قرمز.................................................................................................27

شناسایی وتست فرستنده............................................................................28

فرستنده مادون قرمز....................................................................................30

اتصال فرستنده به میکرو..............................................................................30

گیرنده مادون قرمز......................................................................................31

ساختار پایه ای...........................................................................................32

بلوک دباگرام داخلی.....................................................................................33

چگونگی اتصال...........................................................................................33

آی سی 555...............................................................................................37

مدار آستابل با 555......................................................................................38

نحوه کار مدار...............................................................................................40

PCB مدار..................................................................................................42

قطعات لازم................................................................................................43

برنامه آی سی.............................................................................................44

موارد استفاده مدار......................................................................................45

ضمائم........................................................................................................46


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی ارتباط بین سطح سواد والدین و افت تحصیلی

دانلود بررسی مشکلات مدارس در پرورش خلاقیت دانش آموزان

خلاقیت اوج توانایی تفکر بشری است که توانسته است انسان را به مرحله پیشرفت و ترقی برساند و او را در حل تمام مسائل و مشکلات زندگی یاری دهد نمونه های خلاقیت را می توان در نقاشی روی دیوار در زمان غارنشینان، خلق یک اثر هنری، ماشین‌آلات صنعتی و آشپزی و خیاطی و … دید
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 204 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
بررسی مشکلات مدارس در پرورش خلاقیت دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 15

خلاقیت اوج توانایی تفکر بشری است که توانسته است انسان را به مرحله پیشرفت و ترقی برساند و او را در حل تمام مسائل و مشکلات زندگی یاری دهد. نمونه های خلاقیت را می توان در نقاشی روی دیوار در زمان غارنشینان، خلق یک اثر هنری، ماشین‌آلات صنعتی و آشپزی و خیاطی و … دید .

در حقیقت خلاقیت یک مفهوم انتزاعی و پیچیده‌است. اما ابهام در معنـــی و مفهوم کلمه به معنی پیچیدگی خود جریان خلاقیت نیست، زیرا خلاقیت را می توان به راحتی در زندگی روزانه حس کرد و آن را لمس کرد .

اخیراً محققان و روان شناسان به بعد اجتماعی و محیطی آن توجه کرده اند و معتقدند که خلاقیت را نمی‌توان بدون توجه به ابعاد اجتماعی و محیطی آن بررسی کرد. به نظر استرانبرگ(۱۹۸۹) فرایند خلاقیت در ذهن شخص با متغیرهای اجتماعی رابطه دارد . واقعیت این است که به خلاقیت نمی توان با تمرکز بر یک بعــــد نگریست . ابعاد فردی یا محیطی نمی تواند بیانگر ماهیت خلاقیت باشند.بلکه خلاقیت ازسویی نیز تابع نظام اجتماعی خلاق است. به همین دلیل خلاقیت هرگز نتیجه عمل فرد به تنهایی نیست .

یکی از ابعاد محیطی اجتماعی خلاقیت،مدرسه می‌باشد.تورنس بیان می کند مسئله توسعه خلاقیت در نظام آموزشى رسمى بیشتر از این جهت حائز توجه است که بر اساس پژوهشها دریافته‌ایم که درابتداابتکار وخلاقیت دراغلب کودکان مشاهده می‌شود ولى منحنى تحول آن در حدود۱۰سالگى افت می کندو سیر نزولی می یابدو نتیجه آن فقدان علاقه به یادگیری وافزایش مشکلات رفتاری و انگیزشی است. به قول تورنس عدم بروز این توانایى عموماً به نامناسب بودن روش‌های تدریس مربوط می‌شود .

در این میان معلمان نقش کلیدی را بر عهـــده دارند معلمان می توانند با استفاده از انواع روشهای خلاق امکان ظهور خلاقیت در کودکان و نوجوانان را فراهم سازند. امــــروزه تمام کودکان دبستانی باید با واقعیت ها و مفاهیم علمی آشنا شوند زیرا زندگی در عصر صنعتی بدون استفاده از یافته‌های علمی تقریباً غیرممکن است .

مدرسه به عنوان یکی از اجزای مهم نظام آموزشی می تواند بر فرایند تفکر و مهارتهای ذهنی و شیوه‌های یادگیری دانش آموزان تأثیر شگرف بگذارد تا به راحتی بتواند در جهت تفکر نو و انتقادی و کشف مجهـــولات پیش برود و راه حل مناسبی برای مشکلات ارائه دهد. بدین ترتیب مدرسه می تواند کانونی جهت یادگیری و پرورش افکار خلاق باشد .

فهرست مطالب

فصل اول... 1

(طرح تحقیق). 1

مقدمه.. 2

بیان مسئله.. 2

اهمیت و ضرورت تحقیق... 3

اهداف، فرضیات و سؤالات تحقیق... 4

اهداف جزئی: خانوادگی ،آموزشی ، سازمانی.... 4

1-شناخت تأثیر خانواده در پرورش خلاقیت دانش آموزان... 5

فرضیات:. 5

1-بنظر می رسدبین خانواده و پرورش خلاقیت دانش آموزان رابطه وجود دارد.. 5

سؤالات:. 5

1-آیا بین خانواده و پرورش خلاقیت دانش آموزان رابطه وجود دارد؟.. 5

متغیر های تحقیق:. 5

تعریف واژه ها و اصطلاحات..... 5

مفهوم خلاقیت..... 5

فصل دوم.. 6

ادبیات تحقیق... 6

پیشینه تحقیق :. 7

مفهوم خلاقیت و روند تفکر خلاق :. 8

ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق :. 10

عوامل موثر در خلاقیت و تاثیر آنبر محتوای کتب درسی :. 11

رابطه هوش و خلاقیت :. 12

عواملی که مانع خلاقیت می‌شوند :. 15

نقش معلم در پرورش خلاقیت :. 15

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود طراحی و ساخت دستگاه برش لوله ها از 2000 mm تا 800mm سایز

در این پروژه یک دستگاه ارهّ برش که برش آن توسط تیغچه برش است طراحی شده
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 6437 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82
طراحی و ساخت دستگاه برش لوله ها از 2000 mm تا 800mm سایز

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در این پروژه یک دستگاه ارهّ برش که برش آن توسط تیغچه برش است طراحی شده، از جمله نکات مهمی که دراین دستگاه مد نظر گرفته شده شامل موارد ذیل است:

- این دستگاه بدون سه نظام (اسپیندل) باید کار کند.

- دراین دستگاه ابزار ثابت وقطعه کار در حال دوران است.

- قابلیت برش لوله ها با سایز mm800 تا mm2000

- سنتر بودن نوک تیغچه برش وقطعه کار که اگر تیغچه برش بالاتر یا پایینتر از سنتر باشد مشکلاتی را بوجود خواهدآورد.

- این دستگاه در مقایسه بادستگاه برش که با ارهّ برش (صفحه برش) کار می کند دارای مزیتهایی از جمله آلودگیهای زیست محیطی می باشد.

کلمات کلیدی: دستگاه راهّ برش- هیدرولیک – نیوماتیک- تیغچه برش- ریل- لوله- استنر دوران.

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه. 2

فصل اول. 4

معرفی دستگاه برش لوله. 4

1-1-معرفی دستگاه برش لوله که ابزار برش آن صفحه برش می باشد:4

2-1-معرفی دستگاه برش لوله که ابزار برش آن تیغچة برش می باشد:6

فصل دوم. 9

انواع روشهای برش لوله. 9

2-2-لیزر9

3-2- واتر جت.. 15

4-2- وایر کات.. 19

5-2-هوا برش:27

7-2- تیغچه برش... 35

8-2- صفحه برش... 36

9-2- دلیل انتخاب تیغچه برش... 37

1-3- طراحی دستگاه که بدون سه نظام کار کند.38

2-3- ثابت بودن ابزار38

3-3- سنتر بودن ابزارو قطعه کار38

4-3- نحوه سنتر کردن ابزار وقطعه کار در این دستگاه39

5-3- مجموعه ریل (1)40

6-3- مجموعه ریل (2)40

7-3- وظایف جک هیدرونیوماتیکی (1)40

8-3- وظایف جک هیدرونیوماتیکی(2)40

9-3- جک هیدرونیوماتیکی (3)41

10-3- دلیل استفاده از جک هیدرونیوماتیکی.. 41

11-3- شاسی متحرک.. 42

نحوه ی انتخاب تیغچه برش... 43

1-4- مشخصات وانتخاب تیغچه برش:43

2-4- مزایای تیغچه برش HSS. 43

3-4- درجه بندی ابزار های HSS. 44

4-4-هندسه تیز کردن ابزار و زاویة لبه ها44

فصل پنجم. 46

1-5- محاسبه ی نیرو وتوان مربوط به تیغچه برش... 46

2-5- محاسبه نیرویی که از طرف جک عمودی به لوله وارد می شود.47

3-5- محاسبه جک متصل به سیستم ریل اصلی (ریل شماره 2):48

فصل ششم. 51

معرفی استند دوران. 51

2-6 روکش های لاستیکی مربوط به توپی ها:52

خصوصیات روکشهای لاستیکی پلی یورتان:52

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما

امروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند در نتیجه به فکر ساخت وسایلی کردند که در این زمینه کاربرد داشتند که یکی از این وسایل دما سنج کنترلی است
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 5510 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما

فروشنده فایل

کد کاربری 15

امروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند . در نتیجه به فکر ساخت وسایلی کردند که در این زمینه کاربرد داشتند. که یکی از این وسایل دما سنج کنترلی است.

که این دستگاه بیشتر در سیستم های سرمازا وگرما زا استفاده می شود .که روش کار این دستگاه این چنین است . اگر ما در فصلی باشیم که هوا گرم باشد این دستگاه را طوری تنظیم می کنیم که سیستم سرمازا ما دمایی که ما در دستگاه مشخص کردیم ( به فرض مثال اگر دما 30 درجه سانتی گراد در دما سنج کنترلی تنظیم کرده باشیم و دما محیط به همان اندازه باشد) سیستم سرمازا ما روشن میشود و دمایی علاوه براین در دستگاه تعریف کردیم که اگر دما محیط کاهش پیدا کرد (به فرض مثال اگر دما 20 درجه سانتی گراد در دما سنج کنترلی تنظیم کرده باشیم و دما محیط به همان اندازه باشد) سیستم سرمازا ما خاموش میشود.

پس همین طور که گفته شده است ما علاوه بر این که دما محیط راکاهش می دهیم در مصرف انرژی صرفه جویی می کنیم.

امروزه کشورهای پیشرفته از این دستگاه دراماکن های عمومی وسالن ها و... استفاده می کنند.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول

آشنایی با مدار

مشخصات مدار

شرح کار مدار

فصل دوم

تشریح مدار

شماتیک

پشت فیبر

قطعات مورد نیاز

برنامه نرم افزاری

نتیجه گیری

ضمایم

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی رابطه بین مشارکت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی

هدف این پژوهش شناسایی رابطه بین مشارکت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد خرم اباد می باشد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
بررسی رابطه بین مشارکت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

هدف این پژوهش شناسایی رابطه بین مشارکت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد خرم اباد می باشد.

روش تحقیق در این پژوهش کمی و پیمایشی بوده که از ابزار پرسشنامة برای گرد اوری اطلاعات استفاده شده است.

نمونه آماری این تحقیق 100 نفر بوده است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند.

چارچوب مفهومی(نظری) این تحقیق نظریات اندیشمندان داخلی:پیران غفاری و اندیشمندان خارجی:وبر. بیرو. لیپست.بوزان.ویور و مولار بوده است.

در این تحقیق ارتباط میان متغیرهای مشارکت اجتماعی،سن، جنس، و اعتماد اجتماعی، با احساس امنیت اجتماعی سنجیده شده اند و نتایج حاصله نشان می دهد که بجز رابطه سن و احساس امنیت اجتماعی بین بقیة متغیرها با احساس امنیت اجتماعی رابطه وجود ندارد.

واژه های کلیدی:

امنیت اجتماعی feeling socital security

مشارکت اجتماعی social contentment

اعتماد اجتماعیsocali trust

فهرست مطالب

پیشگفتار. 1

چکیده. 3

فصل اول.. 4

(طرح تحقیق). 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 8

اهمیت و ضرورت تحقیق... 11

اهداف، فرضیات و سؤالات تحقیق... 13

هدف کلی:. 13

اهداف جزئی:. 13

فرضیات:. 13

سؤالات:. 13

متغیر های تحقیق:. 14

تعریف واژه ها و اصطلاحات... 14

مشارکت... 14

امنیت:. 15

عملیاتی نمودن ابعاد امنیت:. 16

فصل دوم.. 18

مبانی نظری... 18

مشارکت:. 19

اندیشمندان داخلی... 19

غفاری:. 19

اندیشمندان خارجی... 20

ماکس وبر:. 20

آلن بیرو:. 21

سی مور مارتین لیپست:. 21

امنیت:. 22

اندیشمندان خارجی... 23

باری بوزان:. 23

آل ویور:. 24

مولار:. 25

پیشینه ی تجربی تحقیق... 27

تحقیقات انجام شده در داخل... 27

تحقیقات انجام شده در خارج.. 30

تحقیقات انجام شده در داخل... 31

تحقیقات انجام شده در خارج.. 33

چار چوب نظری... 34

جدول تقابلی... 36

فصل سوم.. 37

روش تحقیق:. 38

تعریف تحقیق پیمایشی:. 38

تعریف جامعه آماری:. 38

انواع روش های نمونه گیری:. 38

تعریف روش نمونه گیری... 39

روش های آماری(تجزیه-تحلیل). 40

تعریف اعتبار و پا یا بی:. 41

فصل چهارم.. 44

ابزار اندازه گیری.. 44

روش تجزیه و تحلیل آماری... 45

فصل پنجم.. 52

بحث و نتیجه گیری.. 52

مروری بر یافته های اصلی و فرعی... 54

این تحقیق در 5 فصل انجام شده است شامل:54

منابع و مؤاخذ به ترتیب الفبای فارسی 57


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود آسانسور دو توقف فول

آسانسوردستگاهی است دائمی که برای جا به جایی اشخاص یا کالا ، بین طبقات ساختمان بوده و در طبقات مشخصی عمل می نماید
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 1967 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
آسانسور دو توقف فول

فروشنده فایل

کد کاربری 15

آسانسوردستگاهی است دائمی که برای جا به جایی اشخاص یا کالا ، بین طبقات ساختمان بوده و در طبقات مشخصی عمل می نماید . دارای کابینی است که ساختار ، ابعاد و تجهیزات آن به اشخاص به سهولت اجازه استفاده می دهد و میان ریلهای منصوبه عمودی با حداکثر انحراف 15 درجه حرکت می کند .
آسانسور وسیله نقلیه عمومی دائمی است که بین ترازهای از قبل تعریف شده حرکت می کند.

آسانسور تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی است که مورد استفاده تمامی گروه سنی قرار می گیرد و عمومی ترین وسیله جابجایی عمودی در جهان است .
آسانسور وسیله نقلیه ای است که کنترل آن به یک سیستم سپرده شده. فرمان دادن به آن به اختیار مسافر است ، اما ایستادن آن در محل مقرر به عهده سیستم است .

آسانسور در داخل محیطی نصب می شود که از سه قسمت تشکیل شده است :
1- موتورخانه : برای برقراری موتور و گیربکس و تابلو کنترل آسانسور و تابلو برق
2- چاه آسانسور : برای نصب درها ، ریلها و همچنین محلی برای حرکت کابین و وزنه
3- چاهک : در پایین ترین قسمت چاه آسانسور ،برای ضربه گیرها و بافرها
موتور گیربکس بعنوان قلب آسانسور و تابلو کنترل بعنوان مغز آسانسور عمل می نماید .

فهرست مطالب

چکیده1

انواع آسانسور. 2

آسانسور خدماتی. 2

آسانسور خودرو بر ساختمان های خصوصی. 2

اجزای اصلی تشکیل دهنده آسانسور. 4

نحوه کار آسانسور. 8

انواع کابل کشی. 8

مقررات و توصیه های ایمنی هنگام استفاده ازآسانسور. 12

مقررات ایمنی سیستم محرکه و ترمز آسانسور :12

مقررات ایمنی ریل های راهنما و وزنه تعادل:13

مقررات ایمنی سیم بکسل ها و ایمنی های مکانیکی (ترمز ایمنی، گاورنر، ضربه گیر):13

PLC. 16

مزایای استفاده از PLC. 16

کاربردهای PLC در صنعت.. 17

ترمینال. 20

SYSTEM SAFE. 21

POWER. 22

گانگ... 23

اندیکاتور. 24

سنسور. 26

موتور. 29

منابع 31


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود ربات تحت وب

روباتیک، علم مطالعه فن آوری مرتبط با طراحی، ساخت و اصول کلی و کاربرد رباتهاست
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 819 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ربات تحت وب

فروشنده فایل

کد کاربری 15

روباتیک، علم مطالعه فن آوری مرتبط با طراحی، ساخت و اصول کلی و کاربرد رباتهاست. روباتیک علم و فن آوری ماشینهای قابل برنامه ریزی، با کاربردهای عمومی می باشد.در این پروژه نیز به گونه ای از رباتی استفاده می شود که دستو عملکرد ربات را از طریق وب و به صورت online دریافت می کند.

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 2

رباتیک چیست 3

فرق میکرو پروسسور و میکرو کنترلر 5

ساختار میکرو کنترلر 6

تاریخچه میکروکنترلر های PIC 6

زبان برنامه نویسی PIC 7

نحوه برنامه ریزی میکرو 7

آی سی Max232 7

استپر موتور 10

پورت سریال .13

سطوح سیگنال RS232 ..13

USB چیست14

شرح کامل پورتهای سریال و موازی20

منابع: 22


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در تعیین قیمت تمام شده خدمات بخش رادیولوژی در بیمارستان بهبودی

هزینه یابی و تجزیه و تحلیل هزینه ها ، ابزاری مدیریتی است که می تواند مدیران را در دستیابی به داده های بایسته برای تصمیم گیری های آگاهانه تر در رابطه با سرمایه گذاری برای اقدامات و زیر ساختارها یاری دهد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 122 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در تعیین قیمت تمام شده خدمات بخش رادیولوژی در بیمارستان بهبودی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

زمینه و هدف : هزینه یابی و تجزیه و تحلیل هزینه ها ، ابزاری مدیریتی است که می تواند مدیران را در دستیابی به داده های بایسته برای تصمیم گیری های آگاهانه تر در رابطه با سرمایه گذاری برای اقدامات و زیر ساختارها یاری دهد . هدف این مطالعه محاسبه بهای تمام شده خدمات رادیولوژی بیمارستان بهبودی با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سال 1391 بوده است .

مواد و روش پژوهش : مطالعه حاضر از نوع مطالعات کاربردی است که به صورت مقطعی و گذشته نگر اجرا شده است . داده های مورد نیاز از طریق مصاحبه با مسئولین بیمارستان و واحدهای ذیربط ، مشاهده فعالیت های بخش رادیولوژی و بررسی مدارک و دفاتر موجود در بخش و واحدهای اداری و پشتیبانی جمع آوری گردید . سپس ، قیمت تمام شده بخش رادیولوژی با استفاده از رویکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت و با به کارگیری نرم افزار Excell محاسبه شد .

یافته ها : بررسی های انجام شده نشان می دهد که کل هزینه ها و درآمد اختصاصی بخش ، به ترتیب ، مبلغ 30481370840 ریال و 29353982219 ریال است هزینه واحد خدمت بخش رادیولوژی نیز 1469973.51 ریال محاسبه شده است .

نتیجه گیری : بر اساس یافته های پژوهش می توان از طریق بهبود عملکرد ، به خصوص اصلاح اقدامات مدیریت منابع انسانی و نیز استانداردسازی مصرف به منظور کاهش هزینه های مصرفی ، قیمت تمام شده خدمات را کاهش داد .

واژه های کلیدی : قیمت تمام شده ، هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، رادیولوژی ، بیمارستان .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

سوابق پژوهش

قلمرو پژوهش

سوال پژوهش

یافته ها

نتیجه گیری

پیشنهادها

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقاله درمورد محاسبه بازده خصوصی سرمایه انسانی در ایران

مقاله درمورد محاسبه بازده خصوصی سرمایه انسانی در ایران
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
مقاله درمورد محاسبه بازده خصوصی سرمایه انسانی در ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد محاسبه بازده خصوصی سرمایه انسانی در ایران*

چکیده:

یکی از موارد مهم قابل بحث در جامعه امروزی ارتباط تحصیلات با درآمد است که اقتصاددانان از آن بـه عـنوان بُعد خـرد سرمایه انسانی یاد می‌کنند ( بُعد کلان آن نقش تحصیلات در رشد اقتصادی‌ است) . براین اساس از ابزار متداول و مرسوم برای تخمین چنین رابطه‌ای یعنی توابع درآمدی استفاده شد. این توابع که اولین بار توسط مینسر مورد توجه قرار گرفت اثر تحصیلات و تجربه کاری را بر درآمد شاغلین نشان می دهد. این مقاله نیز که حاصل یک کار پژوهشی تحت همین نام[1] می باشد به برآورد تأثیر چند متغیر که همگی نشاندهنده سرمایه انسانی هستند بر روی درآمد پرداخته است. علاوه بر نتایج جزیی (شامل جنس، مکان زندگی، محل اشتغال و …) که در مقاله آورده شده‌اند، نتیجه کلی این بود که تأثیر تحصیلات و تجربه بر درآمد افرادِ با تحصیلات و تجربه بالا نسبت به افراد با تحصیلات و تجربه کمتر، بصورت فزاینده می باشد. یعنی رابطه عکس بین تحصیلات و تجربه ( که به نوعی تعیین کننده سرمایه انسانی هستند) با درآمد وجود ندارد.

لغات کلیدی: سرمایه انسانی، توابع درآمدی، نرخ بازده آموزش، توابع درآمدی سرمایه انسانی.

Key Words: Human Capital, Earning Functions, Education Rate of Return, Human Capital Earning Functions (HCEF)


مقدمــه:

سؤالاتی که امروزه برای افراد جامعه بویژه جوانان درسن کار وبخصوص جویای کار مطرح است اینست که آیا دنبال آموزش بیشترباشند و یا سعی کنند جذب بازارکار شوند. ویا اینکه تلاش کنند جذب بخش خصوصی شوند و یا دولتی و ……. .

درحقیقت آنها بدنبال کسب درآمد بیشتردرطول دوره کاری خود می‌باشند وبنابراین باید بررسی شود که چه عواملی براین درآمدها مؤثراست و یا اینکه ساختار درآمدهای کاری (دستمزدها) چگونه است؟

برای تحلیل عوامل مؤثر بردرآمدهای کاری از ابزار مرسوم ومتداول و درعین حال مهم «توابع درآمدی» (Earning Function) استفاده می‌شود. دراین توابع عوامل مهم مؤثر بردرآمدها موردبحث و تجزیه وتحلیل قرارخواهند گرفت وازآن جمله است آموزش و تجربه که درادبیات امروزی رشد اقتصادی و توابع درآمدی ازآنها به‌عنوان سرمایه انسانی یاد می‌شود.

ازآنجا که یکی ازعوامل بسیارتأثیرگذار درتحلیلهای سرمایه‌گذاری آموزشی، سرمایه انسانی می‌باشد لذا اندک صحبتی ازسرمایه انسانی نیز ضروری به‌نظر می‌رسد.

سرمایه انسانی که عبارتست از نهادینه شدن دانش درانسان و هم‌چنین ابعاد مختلفی نظیر آموزش، بهداشت، تجربه و… را دربرمی‌گیرد از دو بُعد قابل بررسی است. نقش سرمایه انسانی دررشد اقتصادی بُعد کلان آن می‌باشد. دربازده خصوصی آموزش (بُعدخرد)، جنبه درآمدی مورد بحث قرار می‌گیرد و دراین موارد از توابع درآمدی که ابزار متداول این بررسی می‌باشد، استفاده می‌کنند. درحقیقت توابع درآمدی یک ابزار ساده و درعین حال انعطاف‌پذیر برای تحلیل سرمایه‌گذاری در آموزش می‌باشد.

برخلاف کارهای انجام شده توسط شولتز، دنیسون و گریلیچز که تئوری سرمایه انسانی را در بهره‌وری و رشد اقتصادی بکار بردند (بُعد کلان)، افرادی نظیر ژاکوب مینسر، گری بکر و پیروانش یک تئوری عمومی ارائه دادند که تمرکزش برارتباط بین سرمایه انسانی و درآمد نیروی کاربود (بُعد خرد).

مینسر و بکر طی بیست سال هزینه های قابل ملاحظه سرمایه‌گذاری برفرد را معلوم کردند (شامل هزینه زمان)، سرمایه‌گذاری‌های مدرسه ای و بعدازمدرسه ای را تحلیل کردند، قوانین بهینه یابی انتخاب اینچنین سرمایه‌گذاری را فرمولبندی کرده و نهایتاً ارتباط بین دستمزدها و شقوق متفاوت سن، شغل (حرفه) و آموزش را تخمین زدند که درحقیقت جنبه مهم مورد بحث این مقاله نیز انجام این تخمین وتحلیل آن می‌باشد.

توابع درآمدی:

ارتباط بین آموزش و دستمزد یکی ازمهمترین مطالعات دراقتصاد کار می‌باشد. محققین از دهة 1970 بین دستیابی به آموزش و دستمزد ارتباط مثبت ومحکمی درکشورهای متفاوت پیدا کردند. نقطه شروع بیشتراین تحقیقات به فرمول‌بندی مینسر (Mincer 1974) برمی‌گردد که درآن سرمایه انسانی نقش اصلی را بازی می‌کند توابع درآمدی ابزار اصلی این تحلیل می‌باشد.[2]

ازآنجائیکه هردو سرمایه انسانی و فیزیکی درگیرهزینه‌ها و درآمدهای محتمل آینده می‌شود، ممکن است یک تقارن و تناسبی بین این دومفهوم بوجود آید. درحقیقت سرمایه انسانی تخمینی از توانایی یک شخص درایجاد درآمد کاری است.

تخمینهای سرمایه انسانی دراقتصاد برای تعیین پویایی درآمدهای ناشی از اشتغال (توابع درآمدی)، تحلیل توزیع درآمد، بررسی رشد اقتصادی و اندازه‌گیری هزینه‌های اجتماعی مهاجرت بکار برده می‌شوند. اما علیرغم تعریف گسترده و مشخص، دربیشترمطالعات تجربی سرمایه انسانی منحصراً بوسیله سطح آموزش تخمین زده می‌شود. مشکل اساسی دراین بحثها اندازه‌گیری سرمایه انسانی و اجزاء متشکلّه آن است. موارد مهم و قابل استفاده از توابع درآمدی یکی از تحلیل نرخ بازده تحصیلات و دیگری در تحلیل توزیع درآمد می‌باشد، و چون با بحث اصلی مقاله ارتباط چندانی ندارد از توضیح آنها خودداری می‌کنیم.

عوامل مؤثر دردرآمدهای فردی:

چه عواملی درتعیین درآمدهای شخصی مؤثراست؟ آیا توانایی‌های ذاتی بیشتراست یا تحصیلات بالاتر نیز به درآمدهای بیشتر می‌انجامد. جواب سؤالاتی ازاین قبیل درچارچوب «توابع درآمدی» تجلی پیدا می‌کند. و این توابع قصد دارند تا ارتباط تنگاتنگی را که بین سطح درآمد افراد و متغیرهایی نظیر تحصیلات، تجربه، توانایی فردی، موقعیت اجتماعی ـ اقتصادی وجود دارد را نشان دهند.



[1] - طرح پژوهشی «محاسبه بازده خصوصی سرمایه انسانی در ایران» در مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی انجام یافته که بدینوسیله از جناب آقای دکتر محمود قاضی طباطبایی مشاور محترم طرح و سایر همکاران تشکر و قدردانی می‌گردد.

[2] - Blaug, Mark, “Aview on Human Capital”, Journal of Economic literature, 1996


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقاله درمورد مالیات بر ارزش افزوده

مقاله درمورد مالیات بر ارزش افزوده
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
مقاله درمورد مالیات بر ارزش افزوده

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد مالیات بر ارزش افزوده*

مالیات بر ارزش افزوده، روشها و آثار

به اعتقاد آدام اسمیت نظریه پرداز مکتب کلاسیکها معقولترین انواع مالیات، مالیات بر ارزش افزوده می باشد که از بهره مالکان، سود و مزد فاش می شود. و بدین ترتیب اصل سهل الوصول بودن ، اصل عدالت، اصل شفافیت، اصل کارآیی، صرفه جویی و ... که از اصول یک سیستم مارآمد مالیاتی می باشد فراهم می آورد.

-مفهوم و روشهای اعمال مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده (VAT) یک نوع مالیات غیر مستقیم بر مصرف و فروش داخلی کالاها و خدمات است. این نوع مالیات، مالیات چند مرحله ای می باشد که در هر مرحله بر اساس ارزش افزوده ایجاد شده میزان مالیات محاسبه و اخذ می گردد.

روشهای مالیات بر ارزش افزوده عبارتند از:

الف)روش تجمعی

ب)روش تفریقی

در روش تجمعی از حاصل جمع عواید نهادهای تولید یعنی دستمزد، اجاره، سود بانکی، سود بنگاه و... محاسبه می شود در حالی که در روش تفریقی از رابطه زیر محاسبه می شود.

ارزش افزوده تفریقی=ارزش کل معاملات- ارزش معاملات واسطه ای

و روشهای دوگانه ذکر شده به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم اعمال می گردد و در شیوه مستقیم کل ارزش افزوده در هر مرحله محاسبه و مبنای مالیات قرار می گیرد و در روش غیر مستقیم اجزاء تولید کننده ارزش افزوده مبنا قرار می گیرد. که به این اساس چهار شیوه کلی اعمال مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد

1-روش تجمعی مستقیم. 2-روش تجمعی غیر مستقیم. 3-روش تفریقی مستقیم

4-روش تفریقی غیر مستقیم.

در وضعیت موجود در ایران نظام مالیاتی بصورت اعم و مالیانهای غیر مستقیم به صورت اخص از کارآیی لازم برخوردار نمی باشد و درصد بالایی از مالیاتهای غیر مستقیم اخذ شده از نفت و فرآورده های نفتی می باشد در صورتی که شرکت نفت دولتی بوده و قیمت گذاری محصولات آن توسط دولت صورت می گیرد از طرفی بخش های خدماتی مخصوصا تجارت که رشد چشم گیری داشته است از پرداخت مالیات خودداری و بخشهای صنعت با توجه به مولد بودن آن و عدم کارآیی لازم در رقابت در سطح جهانی مالیاتهای متعددی پرداخت می نماید. بنابراین جاشیه سود در فعالیتهای خدماتی بالاتر از بخشهای صنعت می باشد که این امر رشد نزولی سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم آورده است.

با این وصف به نظر می رسد که طراحی و اجرا یک نظام مالیاتی جامع نظیر مالیات بر ارزش افزوده می تواند مؤثر واقع شود و مزایایی داشته باشد که این مزایا بصورت خلاصه عبارتند از عدالت مالیاتی، رفع نارسائیها در سازمان مالیاتی، تشویق صادرات، تشویق سرمایه گذاری و ایجاد تعادل بخشی در تولید ناخالص داخلی.

قدر مسلم روش مالیات بر ارزش افزوده با توجه به جدید بودن و گسترده بودن پایه‌های مالیاتی نیاز به برنامه ریزی داشته و می بایستی از طریق آموزش کارکنان، بهره گیری از سیستم کامپیوتری و یکپارچه نمودن اطلاعات مالیاتی، طبقه بندی فعالیتهای اقتصادی و اطلاع رسانی از پیش شرطهای موفقیت مالیات بر ارزش افزوده در کشور ما می باشد.

نقد مقاله:

از مشخصات عمده کشورهای در حال توسعه اقتصادی بیمار و عدم کارآیی نظام مالیاتی این کشورها می باشد و دولتها مالیات را صرفا منبعی درآمدی جهت تأمین هزینه ها تلقی می نمایند در حالی که در هر کشوری ترکیب و نرخ و شیوه وصول مالیاتها مهمترین ابزار سیاستهای مالی می باشد. یکی از عوامل مهم و غیر قایل انکار در ناکار آمدی نظام مالیاتی کشور ما ساختار و فعالیت شرکتهای دولتی می باشد که با برخورداری از امکانات و بودجه زیاد در بازارهای انحصاری و حجم عظیم فعالیت مالیات ناچیزی می پردازند لذا به نظر می رسد که اگر ساختار اقتصادی کشور نظیر فعالیتهای موجود شرکتهای دولتی، عدم گسترش خصوصی سازی به معنای واقعی و وجود بنیادها و سازمانهایی که از امکانات اقتصادی و دانشهای اقتصادی استفاده می نمایند و از پرداخت مالیات معاف می باشند... اصلاح نگردد روش مالیات بر ارزش افزوده نیز کارآیی لازم را نخواهد داشت.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود طرح کسب وکار راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک

دانلود طرح کسب و کار راه اندازی کارگاه ساخت ماشین های مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک
دسته بندی خدماتی و آموزشی
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
طرح کسب وکار راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*طرح کسب وکار راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک*

فهرست

عنوان

صفحه

فصل اول‎- مشخصات ارائه‎دهندگان طرح و مدارک فنی و سوابق کاری مربوطه

فصل دوم‎- روشهای استحکام خاک و تزریق دوغاب و تجهیزات مربطه

- پیشگفتار فنی

- درباره ریزشمعها (میلر و پایل) در پایدارسازی بسترها

- تعریف کلی، فواید، کاربرد و مراحل اجرا

- معرفی تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای میار و پایل

- درباره روش میخ‎کوبی (‎Nailting) در پایدارسازی دیوارها

- تعریف کلی، فواید، کاربرد و مراحل اجرا

- معرفی تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای عملیات ‎Nailing

- تزریق سیمان بدون استفاده از اجزای فلزی

- تزریق تحکیمی

- تزریق آب‎بندی

- تزریق تماسی

فصل سوم‎- عنوان تشریح طرح کسب و کار

- عنوان

- بیان‎ابزارو‎تجهیزاتی‎که در حوزه‎تعریف طرح‎بود و امکان‎ساخت یا ارائه خدماتشان وجود دارد

عنوان

صفحه

شرح دستگاه‎ها و خدمات هدف‎گذاری شده

- در پیرامون دستگاه تولیدی اول پاورپک

- مزایا

- مشخصات فنی

- شرح اجزاء و نحوه عملکرد دستگاه نمونه اول پاورپک

- تصاویر دستگاه ساخته شده

- در پیرامون دستگاه تولیدی نمونه اول شمع‎کوب

- مزایای انتصاری دستگاه شمع‎کوب ساخته شده

- مشخصات فنی

- شرح اجزاء و نحوه عملکرد دستگاه شمع‎کوب

- تصاویر دستگاه ساخته شده

- فصل چهارم‎- برنامه اجرایی

- استراتژی کلی جهت تحقق اهداف و اجرای طرح

- پیرامون لزوم تسریع در اجرای سفارشات دستگاه‎ها

- برنامه اجرایی سال اول شروع طرح

- کارگاه

- ابزار و تجهیزات متناسب با برنامه یکساله اول

عنوان

صفحه

- نیروی انسانی مورد نیاز

- تمهیدات اندیشیده شده برای تبلیغ و بازاریابی

- تمهیدات اندیشیده شده برای خرید سریع و اقتصادی مواد اولیه و دور زدن واسطه‎ها

- جدول مراکز شناسایی شده برای خرید سریع و اقتصادی مواد اولیه مورد نیاز

- دریافت خدمات از سایر مشاغل

- فرایند تولید

فصل پنجم‎- تحلیل بازار

- چشم‎انداز آینده

- پیش‎بینی فروش سال اول

- سایر تولیدکنندگان

- بررسی جنبه ریسک‎پذیری طرح

فصل ششم‎- بررسی جنبه‎های مالی و اقتصادی طرح

فصل هفتم‎- تجزیه و تحلیل و نتیجه‎گیری

فصــل اول‎

مشخصات ارائه‌دهندگان طرح و مدارک فنی و سوابق کاری مربوطه

- مشخصات تحصیلی و فنی ارائه‎دهندگان طرح

- صورت مدارک فنی

- سابقه کاری

- تصویر مدارک فنی و حرفه‎ای


مشخصات فردی و تحصیل و فنی

نام و نام خانوادگی ارائه‎دهندگان: 1- علی نعمتی 2- ناصر نعمتی

1- علی نعمتی شیزری

فرزند قدرت‎اله‎، شماره شناسنامه 3338، متولد: 1351 تهران، تحصیلات: دیپلم ماشین‎افزار، کدملی: 1-589611‎-005.

مدارک فنی

- دوره 18 ماهه ایران و آلمان در رشته‎ مکانیک صنایع

- کارت مربیگری مکانیک صنایع از اداره کل فنی و حرفه‎ای کرج

- مدرک نقشه‎کشی صنعتی درجه دو

- مدرک فرزکاری درجه دو

سابقه کاری

- نیروی فنی معاونت سابق خدمات فنی شرکت ایران‎خودرو به مدت 4 سال با زمینه فعالیت آهنگری، ساخت سازه‎های فلزی، نصب و راه‎اندازی خطوط تولید

- نیروی فنی در شرکت نوفنی (فعال در امر استحکام خاک) به مدت چهار سال با زمینه فعالیت مکانیک ماشین‎آلات، ساخت ماشین‎آلات، برق صنعتی، کار اجرایی در کارگاه‎های استحکام خاک در نقاط مختلف کشور و سرپرستی کارگاه اجرایی

2- برنامه نعمتی شیزری

فرزند: قدرت‎اله، شماره شناسنامه: 1182، متولد: 1353 تهران، تحصیلات: دیپلمه ریاضی و فیزیک،‌ دیپلمه ماشین‎افزار، فوق دیپلم قابسازی، کد ملی: 1-062785-007.

مدارک فنی

- فوق دیپلم قالبسازی از مرکز آموزش انقلاب اسلامی

- دوره 18 ماهه ایران و آلمان در رشته ماشین‎افزار‎- فرز تخصصی

- دوره برنامه‎نویسی ماشینهای ‎CNC در دانشگاه علم و صنعت

- دوره اپراتوری ماشینهای ‎CNC در دانشگاه علم و صنعت

سابقه کاری

1- شرکت باهر خودرو و (سازنده سگ دست پراید) به مدت 2 ماه.

2- شرکت محور خودرو به عنوان اپراتور تراشی ‎CNC و سنگ محور به مدت سه ماه

3- صنایع کودک گیاهی به عنوان اپراتور فرز ‎CNC واحد قالبسازی به مدت 9 ماه.

4- شرکت قالبهای پیشرفته ایرانخودرو با زمین فعالیت فرزکاری، تراشکاری، برنامه‎نویسی و اپراتوری وایراکات، ‎CMM و بازرسی کنترل حین ساخت به مدت چهار سال.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت